NUFF

ex

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

Tuesday, July 14, 2009

Penenang Jiwa


"Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang"

....Ingat! Sesungguhnya dalam jasad (manusia) ada segumpal darah.Jika ia baik, baiklah jasad seluruhnya. Jika ia rosak, maka rosaklah jasad seluruhnya. Ingat! Itulah hati...

Insan itu terdiri dari dua elemen utama iaitu zahir (fizikal) dan batin (rohani). Tubuh manusia terbentuk pada saat bertemunya sel telur dan sel mani yang dipengaruhi oleh energi dari fikiran, perbuatan, makanan dan suhu. Interaksi keempat-empat energi ini akan menghasilkan getaran neutral, positif dan negatif. Getaran ini memberi pengaruh pada badan Jika getaran negatif mendominasi seseorang itu maka kesihatan seseorang itu akan terganggu.

Kaedah Terapi Pembersihan Dan Mengembangkan Potensi Diri secara Islam merupakan kaedah membebaskan ikatan atau bebanan emosi dan psikologi dengan pantas tanpa ubat atau terapi yang berpanjangan. Menggabungkan teknik-teknik khusus praktikal dan terbukti berkesan ianya telah terbukti begitu berkesan apabila mereka yang menjalaninya mengalami perubahan emosi yang positif, mengembalikan kekuatan diri serta berjaya dalam kehidupan.


Kaedah Terapi Pembersihan Dan Mengembangkan Potensi Diri yang kami kembangkan melalui Teknologi Al-Quran dan Asma Al-Husna adalah kaedah termudah, terpantas dan praktikal untuk mengembangkan getaran positif agar dapat digunakan untuk pelbagai hajat dan penyelesaian kepada pelbagai masalah.


Ianya adalah satu proses rawatan dengan mengalirkan gelombang ayat-ayat al-Quran ke dalam minda dan jiwa individu yang menjalani Terapi Pembersihan ini. Getaran dan gelombang serta 'nur' dari ayat-ayat ini bertindak menyingkirkan perkara-perkara negatif individu yang dirawat. Dengan itu perkara-perkara yang positif dapat dikembangkan.


Dan tuhan kamu berfirman:"Berdoalah kepadaKu, nescaya akan Aku perkenankan bagi kamu. Sesungguhnya orang-orang yang meyombongkan diri dari menyembahKu, akan masuk neraka Jahannam dalam keadaan hina." -(Surah al-Mukmin :Ayat 60)






2 comments:

QuranTour Interactive Audio Recitations

Nuff

ex

recent

My Blog List